follow-verdi-in-brazil.reismee.nl

Rio week 1

Hallloooowww België! Mijn excuses voor het lange wachten! Ik weet dat sommigen staan te popelen om foto's te zien en verhalen te lezen! Mijn eerste week in Rio was een veelbewogen week. Ik wou mijn tijd nemen om mij fatsoenlijk te kunnen settelen. Ik moest mij aanpassen aan de warmte, de cultuur etc. Ik moest mijn routine nog vinden.  Op dit moment gaat het al iets beter. Het heeft allemaal wat tijd nodig. Ik laat het op mij afkomen. I'm still processing the fact that I'm living in Rio De Janeiro EN DANKZIJ JULLIE STEUN IS MIJN DROOM REALITEIT GEWORDEN <3 Ondanks het feit dat ik moeite had om mij aan te passen aan de Braziliaanse cultuur + het samenleven met mensen uit verschillende werelddelen heb ik toch al wat foto's verzameld. Ik heb verschillende uitzichtpunten bezocht met een magnifieke panorama; ik ben, samen met de andere vrijwilligers, een favela gaan bezoeken met prachtige uitzichten (onder begeleiding van een gids) --> Vila Pereira da Silva favela.  En natuurlijk maakt een bezoekje naar Ipanema, a wonderfull beach, mijn eerste vrijdag in Rio supergoed!Geniet van de foto's!! <3Korte samenvatting van mijn week: Dag 1: uitzichtpunt in Santa Teresa bezocht + mijn eerste straatfeestje in Rio; Dag 2: rondleiding in Rio + verschillende uitzichtpunten + mijn eerste Portugese les (in totaal 20 uren gedurende de eerste 2 weken); Dag 3: mijn eerste stagedag; Dag 6: bezoek aan project Morrinho + ticket kopen voor de carnaval parade + chillen @ Ipanemabeach 

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie